Okresowy post – jakie są główne założenia

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Okresowy post – jakie są główne założenia

Jest jeden sposób na odchudzanie który powoduje że proces ten idzie znacznie przyspieszyć. Stosują go gwiazdy, sportowcy, osoby które chcą szybko schudnąć. 

W dodatku ten sposób jest zdrowy, oczyszcza organizm, powoduje zwiększenie poziomu testosteronu oraz hormonu wzrostu. O czym mowa? Tymczasowy post, okresowy post. Na czym polega ten sposób odżywiania?

Główne założenia tymczasowego postu

  1. Okres postu min. 16 godzin w tym czasie nie spożywamy żadnych kalorii. Absolutnie żadnych kalorii, możemy tylko pić napoje, np. Kawa oczywiście bez cukru, herbata, woda. Napoje słodzone słodzikami bez kalorii też nie są wskazane, ponieważ mogą powodować wydzielanie insuliny.
  2. Okno żywieniowe – okres w którym spożywamy kalorie. Maksymalny czas to 8 godzin przeznaczony na jedzenie. W tym czasie musimy się najeść tak aby wytrzymać do następnego dnia. 
  3. Deficyt kaloryczny – musisz mniej jeść niż potrzebuje Twój organizm. Ale jednocześnie nie powinno się jeść zbyt mało bo musimy wytrzymać do następnego dnia. 

Założenia są naprawdę proste, jemy przez 8 godzin, nie jemy przez 16 godzin, musimy zachować deficyt kaloryczny. Jak obliczyć deficyt kaloryczny możesz przeczytać poniżej.

okresowy post – deficyt kaloryczny.

Warto nadmienić że okresowy post idealnie spisuje się z dietą ketogeniczną, z którą w połączeniu Twój organizm staje się istną maszynką do spalania tłuszczu, chudnie się z dnia na dzień.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

test